diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Damjan Štinjek (Author), Tomaž Tollazzi (Mentor), Marko Renčelj (Co-mentor)

Abstract

V diplomski nalogi so predstavljeni tipi križišč v urbanem okolju, ter naprave in ukrepi za umirjanje prometa na začetku naselij. Na primeru rekonstrukcije križišča v Kidričevem je prikazano, kako se s pomočjo ukrepov za umirjanje prometa skuša rešiti problematika prevelikih hitrosti v križiščih na začetku naselij. Za obravnavano križišče je bil podan optimalni predlog rekonstrukcije iz trikrakega v štirikrako križišče, pri čemer je bila izgradnja četrtega kraka potrebna zaradi izgradnje novih stanovanj v bližini križišča. Po presoji vseh kriterijev se je izkazalo, da je optimalna varianta rekonstrukcija obstoječega križišča v mini krožno križišče.

Keywords

cestna križišča;krožna križišča;umirjanje prometa;rekonstrukcija križišč;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
Publisher: [D. Štinjek]
UDC: 625.739:656.1.08(043.2)
COBISS: 14109974 Link will open in a new window
Views: 2726
Downloads: 238
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Principles and conditions for reconstruction of level intersections at the beginning of settlements
Secondary abstract: The diploma thesis presents the types of intersections in urban areas, facilities and traffic calming measures at the beginning of settlements. In the case of reconstruction of the intersection in Kidričevo it is shown how through traffic calming measures save the problem of excessive speed at crossings at the beginning of settlements. For intersection in Kidričevo we have found the optimal reconstruction from three - leg to four - leg type of crossing. That is necessary for the construction of the new neighbourhood in the vicinity. After assessing all the criteria has been shown that the optimal variant solution is the reconstruction of the existing junction to a mini - roundabout.
Secondary keywords: roundabout;crossroads;traffic calming;reconstruction of the intersection;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo
Pages: VIII, 66 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;engineering;technology in general;inženirstvo;tehnologija na splošno;civil engineering of land transport;railway engineering;highway engineering;tehnika kopenskih prometnih poti;gradnja železnic;cest in poti;highways in general;roads;carriageways;streets;rural and urban road systems;avtoceste na splošno;ceste;cestišča;ulice;podeželski in mestni cestni sistem;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;transport and postal services;traffic organization and control;transportne in poštne usluge;organizacija in kontrola prometa;road transport;cestni transport;cestni promet;
ID: 1002192
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa