diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Tatjana Kopitar (Author), Marjan Družovec (Mentor)

Abstract

Produkcijo glasbenega videa je najlažje razumeti, če jo dojemamo kot proces. Postopek je vedno enak, ne glede na to, če gre za preprost ali zahtevnejši izdelek. Proces produkcije delimo v štiri poglavitne korake: predprodukcijo, produkcijo, postprodukcijo in distribucijo. Predprodukcijska faza je najpomembnejša, saj so od nje odvisne vse ostale faze produkcije glasbenega videa. Potrebno je skrbno načrtovanje celotnega projekta od začetne ideje do končnega izdelka. V drugi fazi produkcije video posnamemo. Po snemanju videa sledi tretja faza — postprodukcija. Vsebuje zajemanje, montažo zabeleženih posnetkov, dodajanje glasbe v ozadju in dodajanje video učinkov, ki obogatijo končni video material. Pomemben del produkcije glasbenega videa je tudi distribucija končnega izdelka. Tukaj gre predvsem za iskanje načinov, ki omogočajo, da bi video videlo čim večje število gledalcev. Cilj tovrstnega projekta je promoviranje glasbenikov in njihovega dela, ter možnost za večjo prepoznavnost.

Keywords

predprodukcija;produkcija;postprodukcija;distribucija;video;snemanje videa;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Publisher: [T. Kopitar]
UDC: 791.633-051:784.66(043.2)
COBISS: 14663958 Link will open in a new window
Views: 8091
Downloads: 270
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ǂThe ǂproduction of music video
Secondary abstract: Production of music video is easier to understand, if we comprehend it as a process. The proceeding is always the same, regardless of difficulty of making the product. The process is compounded of four main phases: pre-production, production, post production and distribution. The most important is pre-production which is a foundation of all the others fazes of production. It is necessary to carefully plan the entire project, from initial idea to finished product. In the second stage - productions, the video captures. After recording a video, comes the third phase - post-production. Contains capturing, editing recorded images, adding background music and extra video effects, which will further enrich the end-video material. It is important not to lose sight of last stage - distribution. Here it comes to finding ways to make a video seen by as many viewers. The aim of this project is to promote musicians with the goal of maximizing sales.
Secondary keywords: pre-production;production;post production;distribution;recording;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Pages: VII, 28 f.
Keywords (UDC): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;cinema;films (motion pictures);kinematografija;filmi;film as industry;film kot industrija;the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;music;glasba;vocal music;vokalna glasba;community songs;childrens songs;družabne pesmi;otroške pesmi;
ID: 1012819
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo
, diplomsko delo