diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Bojan Kerec (Author), Damjan Strnad (Mentor), Nikola Guid (Co-mentor)

Abstract

V tej diplomski nalogi bomo predstavili programsko knjižnico Havok Physics, ki se uporablja za simuliranje realne fizike v računalniških igrah. Na začetku se seznanimo s fiziko v računalniških igrah in s pojmom fizikalni pogon. V nadaljevanju sledi uporaba fizikalnega pogona Havok. Ogledamo si njegove osnove, ustvarjanje različnih oblik, togih teles in različnih omejitev med njimi. Prav tako prikažemo tudi nekaj naprednih tehnik, kot so pobiranje in prenašanje predmetov, vpliv različnih akcij na predmete ter filtriranje trkov. Vsi postopki so dobro opisani in prikazani na realnih primerih. Zgoraj opisano predstavimo na primeru igre oziroma simulacije, ki smo jo razvili za prikaz uporabe fizikalnega pogona Havok.

Keywords

računalniške igre;simulacija;fizikalni pogon;Havok;fizika;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Publisher: [B. Kerec]
UDC: [004.94:004.92]:53(043.2)
COBISS: 15316758 Link will open in a new window
Views: 1804
Downloads: 188
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ǂThe ǂuse of physics engine Havok in computer games
Secondary abstract: In this work we present the Havok Physics software library that is used to simulate realistic physics in computer games. We first describe the use of physics in computer games and introduce the notion of a physics engine. We follow with the detailed description of Havok physics engine. We look into its base, creation of different shapes, rigid bodies and various constraints between them. We also show some advanced techniques, such as collecting and transporting items, the impact of various actions on objects and collision filtering. All procedures are demonstrated on real cases. We conclude with the presentation of the game that demonstrates all previously described aspects of the Havok engine.
Secondary keywords: computer games;simulation;physics engine;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Pages: VII, 53 str.
Keywords (UDC): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;application-oriented computer-based techniques;računalniške tehnike za namensko rabo;aplikativno usmerjene računalniško podprte tehnike;computer graphics;računalniška grafika;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;physics;fizika;
ID: 1015368
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija