delo diplomskega seminarja
Abstract
V današnjih časih je pomen turizma vse večji, saj ponuja številna delovna mesta, hkrati pa ponuja obiskovalcem določene destinacije možnosti za počitek, sprostitev in ogled naravnih danosti, ki jih posamezna destinacija ponuja. Ker postajajo turistične destinacije vse bolj privlačne in imajo zelo kakovostno ponudbo, postajajo zahteve in pričakovanja gostov vse višja. Zaradi konkurenčnosti med različnimi destinacijami je izjemno pomembno zadovoljiti goste in si tako zagotoviti ponoven obisk ali pa priporočitev destinacije prijateljem, znancem in drugim. Zadovoljni gostje lahko povečajo tudi ugled posamezni destinaciji in ji postanejo zvesti. Tako se lahko poveča tudi njihov prihodek. Na Ptuju kot turistični destinaciji lahko rečemo, da je turizem dobro razvit, vendar v očeh gostov še vedno preslabo predstavljen in oglaševan, saj je večina gostov za destinacijo izvedela preko znancev in prijateljev.
Keywords
turizem;destinacije;ponudba;uporabniki;zadovoljstvo;oglaševanje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2011 |
Source: |
Maribor |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM EPF - Faculty of Economics and Business |
Publisher: |
[B. Krajnc] |
UDC: |
338.48:658.89 |
COBISS: |
10847004
|
Views: |
2286 |
Downloads: |
341 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary title: |
Analysis of guest satisfaction with tourist destination Ptuj |
Secondary abstract: |
Heutzutage steigt die Bedeutung des Tourismus. Tourismus bietet zahlreiche Arbeitsplätze an und den Gästen, einer bestimmten Destination, werden Möglichkeiten für Erholung, Entspannung und Besichtigung der natürlichen Gegebenheiten der Destination angeboten. Aufgrund der immer größeren Attraktivität und qualitätsvollen Angeboten der touristischen Destination, werden Forderungen und Erwartungen der Gäste immer höher. Aufgrund der steigenden Konkurrenz unter den verschiedenen Destinationen, ist die Zufriedenstellung der Gäste ein wichtiger Faktor, denn nur so kann man sich weitere Besuche bzw. Empfelungen an Freunde, Bekannte und andere sichern. Zufrieden gestellte Gäste können das Ansehen der einzelnen Destinationen vergrößern und ihnen so treu bleiben, was folglich zu größeren Einnahmen führt. Ptuj, als eine touristische Destination, hat einen gut entwickelten Tourismus, aber in den Augen der Gäste wird es zu mangelhaft repräsentiert und promoviert, denn die meisten Gäste erführen von dieser Destination über Bekannte und Freunde. |
Secondary keywords: |
Zufriedenheit der Gäste;Erwartungen der Gäste;Faktoren der Zufriedenheit;Tourismus;touristische Destination Ptuj; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Final seminar paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Pages: |
45 str., 9 str. pril. |
Keywords (UDC): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;production and services according to economic sectors;gospodarske panoge;tourism;turizem;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija; |
ID: |
1015454 |