Věra Janíková (Author)

Abstract

Today, teaching and learning early-level foreign languages has become a common issue often discussed by specialists. This article deals with the problems of foreign language pronunciation for primary level pupils with impaired communication abilities. The article includes findings from special education and psychology reports along with a definition of the term impaired communication ability and the phonetic-phonological impact it has on learning a foreign language. The conclusion presents some chosen methods for teaching drama and theatre projects that deal with proper pronunciation training and the results of related research investigations.

Keywords

tuji jeziki;zgodnje učenje;učenci;specifične učne težave;osnovne šole;raziskave;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 1.02 - Review Article
Organization: UM PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 81'342:376
COBISS: 251140608 Link will open in a new window
ISSN: 1855-4431
Parent publication: Revija za elementarno izobraževanje
Views: 1054
Downloads: 76
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Pouk zgodnjega učenja tujega jezika pri učencih z moteno komunikacijsko zmožnostjo: urjenje izgovorjave
Secondary abstract: Pouk zgodnjega učenja tujega jezika v zadnjem času spada med zelo aktualne teme, še zlasti v strokovnih krogih. Čeprav spodbujamo zgodnji začetek tujejezikovnega pouka, tako iz izobraževalno-politične kot tudi iz učno-psihološke perspektive, moramo ob tem upoštevati določeno problematiko. V okviru metodološko-didaktičnih konceptov zgodnjega učenja in poučevanja tujega jezika, na primer upoštevanje načela prednosti govornih zmožnosti — skupaj s pravilno izgovarjavo — pred pisnimi zmožnostmi, lahko motena komunikacijska zmožnost pri učencih, ki se učijo tujega jezika, povzroči velike težave. Članek je osredotočen na učne težave pri urjenju pravilne izgovarjave pri tujem jeziku, in sicer pri učencih z moteno komunikacijsko zmožnostjo na razredni stopnji osnovne šole. Navajamo izbrane specialno-pedagoške in psihološke vidike. Pojem "motena komunikacijska zmožnost" je glede na pričakovane težave pri razvoju pravilne izgovarjave podrobneje predstavljen. Prav tako predstavljamo nekatere dramsko-pedagoške vaje/aktivnosti za izgovarjavo, ki zmanjšujejo učne zavore pri učencih ter zvišujejo njihovo motivacijo za učenje tujega jezika. V zaključku predstavljamo delne rezultate preproste empirične raziskave.
Secondary keywords: tuji jeziki;zgodnje učenje;učenci;specifične učne težave;osnovne šole;raziskave;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Scientific work
Pages: str. 43-54
Volume: ǂLetn. ǂ2
Issue: ǂšt. ǂ2/3
Chronology: nov. 2009
ID: 10869490