diplomsko delo
Abstract
Številna podjetja modne blogerke in njihove bloge vse bolj prepoznavajo kot orodje, s katerim se lahko približajo svojim kupcem. Koraki v tej smeri so narejeni tudi v Sloveniji. Navadnim potrošnicam je s pisanjem modnih spletnih dnevnikov uspelo vstopiti in spremeniti nekdaj zaprt sistem modne industrije. Čeprav so znotraj te še vedno deležne negativne kritike, imajo številne prednosti, kar jim omogoča tudi današnja tehnologija. Postale so globalno prepoznavne in vplivne in si uspele zgraditi blagovne znamke. Da delo blogerja zahteva veliko truda, veselja do dela in zavedanja, kako pomembna je avtentičnost, v prvi vrsti predvsem zaradi bralcev, povedo tudi štiri uspešne slovenske blogerke, ki so sodelovale v empiričnem delu raziskave. V diplomskem delu je poleg modnega blogerja in njegovega delovanja predstavljen še modni blog, čigar izvor lahko najdemo v 19. stoletju, razvoj osebnega modnega bloga skozi dva vala ter razlika med osebnim blogom in blogom, ki ga vodi korporacija. Opredeljeni so elementi, potrebni za uspeh spletnega dnevnika, na koncu teoretičnega dela pa je opisan še trženjski načrt modnega bloga.
Keywords
modni bloger;slovenske modne blogerke;modni blog;modno bloganje;trženje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[M. Blažeka] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
513683074
|
Views: |
3179 |
Downloads: |
237 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Study programme: |
0000801 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
42 str., 12 str. pril. |
ID: |
10928558 |