Secondary abstract: |
Angleščina je postala mednarodni jezik za komunikacijo. Uporablja se v skoraj vsakem podjetju, torej potreba po angleško govorečih zaposlenih narašča. Pripraviti učence h govorjenju in k aktivnemu sodelovanju, da bi vadili in izboljšali govorne sposobnosti, je ena najtežjih nalog za učitelja. Otroci se najbolje učijo skozi igro. Vendar so tudi odrasli pri učenju uspešni, ko so stimulirani z različnimi aktivnostmi, ki jih postavijo v avtentične okoliščine. Namen tega magistrskega dela je raziskati pomembnost in učinek, ki ga imajo dobro strukturirane aktivnosti na odrasle, učeče tujega jezika, in do kolikšne mere le-te prispevajo k nivoju njihovega znanja tujega jezika. Teoretični del magistrskega dela vsebuje informacije o tem, kaj vpliva na učenje tujega jezika pri odraslih, ter prikazati pristope pri poučevanju. Predstavljene so metode, kako spodbujati učence h govorjenju in k aktivnemu sodelovanju. Razloženo je, kako se soočiti z odraslimi učenci na najbolj produktiven način ter kako učiti izgovarjavo. Rdeča nit raziskave so aktivnosti, ki aktivno vključujejo ter motivirajo učence h govoru v angleškem jeziku. V empiričnem delu je predstavljenih devet aktivnosti, ki so bile uporabljene pri poučevanju dveh tečajev, začetni (deset udeležencev) in nadaljevalni tečaj (deset udeležencev), v obdobju enega leta. Raziskava je bila izvedena, da bi videli, kako so te aktivnosti vplivale na dvajset odraslih učencev. Dodaten predmet raziskave je bil ugotoviti, katere aktivnosti so pomagale učencem, da so si novo besedišče zapomnili dlje časa. Rezultati raziskave so analizirani in opisan je napredek v učenčevih jezikovnih sposobnostih, medtem ko so pomembne najdbe povzete on koncu magistrskega dela. |