magistrsko delo
Katja Oblak (Author), Andrej Pompe (Mentor)

Abstract

Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.

Keywords

mesno predelovalna industrija;blagovna znamka;razvoj;znamčenje;trženje;vrednotenje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [J. Smolič]
UDC: 005:33(043.3)
COBISS: 513693314 Link will open in a new window
Views: 3608
Downloads: 224
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis
Study programme: 0020290
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 64 str.
ID: 10944474
Recommended works:
, študija primera
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna projektna naloga