priročnik
Ana Filipič (Author), Nastja Maver (Author), Anja Rakovec (Author), Ana Šuštar (Author), Marija Kavkler (Mentor), Milena Košak Babuder (Mentor)

Abstract

Priročnik, ki je pred Vami, je namenjen obravnavi učenca 6. razreda, pri katerem se sopojavljajo primanjkljaji motnje pozornosti in aspergerjevega sindroma. V prvem delu priročnika so zbrana teoretična izhodišča, v katerih so na kratko predstavljene bistvene značilnosti težav z obeh področij. Motnje pozornosti običajno intenzivirajo težave aspergerjevega sindroma, zaradi česar je motnja pozornosti lahko hitro spregledana. V nadaljevanju sledi predstavitev konkretnega učenca, za katerega so predstavljene tudi različne strategije in prilagoditve dela, ki jih lahko učitelj upošteva in uporablja pri učni uri, da bo učenec lažje sledil in bo učinkovitejši pri učenju. Poleg tega smo predstavile tudi strategije dela, ki jih v sklopu dodatne strokovne pomoči lahko upošteva in uporablja specialni in rehabilitacijski pedagog. Na podlagi pregledane literature in medsebojnega sodelovanja med ustvarjanjem priročnika lahko zaključimo, da je pri obravnavi učenca, ki ima diagnosticirano sopojavljanje motenj pozornosti in aspergerjevega sindroma, zelo pomembno povezovanje različnih znanj in timsko delo različnih strokovnjakov, z upoštevanjem značilnosti in posebnih potreb posameznega učenca.

Keywords

dodatna strokovna pomoč;učitelj;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.06 - Encyclopaedia, Dictionary, Lexicon, Manual, Atlas, Map
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 376
COBISS: 12026953 Link will open in a new window
Views: 854
Downloads: 152
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: special education;hyperactivity;pouk po prilagojenem programu;hiperaktivnost;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Manual
ID: 10944864