magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
Aleš Vlaj (Author), Samo Zupan (Mentor)

Abstract

Magistrsko delo obravnava problematiko velikosti zračne reže kolesnega elektromotorja kot posledice zahtevanih izdelovalnih dimenzijskih in geometrijskih toleranc. Velikost je navzgor omejena z elektromagnetnim izkoristkom motorja, navzdol pa z deformacijami in raztezki zaradi termomehanskih obremenitev in pospeškov med vožnjo. Na podlagi tehnične dokumentacije je izvedena tolerančna analiza po metodi najneugodnejšega stanja in z uporabo statističnih metod. V tolerančni analizi so upoštevane deformacije zaradi tesnih ujemov. Izračunane vrednosti so primerjane z izmerjenimi vrednostmi, ki so vrednotene z metodami statističnega nadzora procesov. Ugotovljeno je bilo, da se izračunane in izmerjene vrednosti ujemajo, vendar pa izdelovalni procesi komponent in podsestavov še niso pod zadovoljivim nadzorom.

Keywords

magistrske naloge;kolesni elektromotorji;statorji;rotorji;zračna reža;tolerance;GDT;tolerančna analiza;statistični nadzor procesov;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FS - Faculty of Mechanical Engineering
Publisher: [A. Vlaj]
UDC: 631:629.3(043.2)
COBISS: 16428315 Link will open in a new window
Views: 2957
Downloads: 252
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Tolerance analysis of the air gap in the in-wheel electric motor
Secondary abstract: The Master's thesis deals with the problem of size of air gap in in-wheel motor induced mainly by dimensional and geometrical production tolerances. The size is upwards limited with electromagnetic efficiency of the motor and downwards with deformations and elongations due to thermomechanical loads and accelerations during driving. Based on technical drawings, a tolerance analysis is carried out using worst-case method and statistical methods. Due to interference fits, tolerance analysis also takes into account deformations. The calculated values are compared with measured values, which are evaluated using methods of statistical process control. It has been identified that the calculated and measured values match, but the manufacturing processes of components and sub-assemblies are not yet under satisfactory control.
Secondary keywords: in-wheel electric motors;stators;rotors;air gap;tolerance;GD&T;tolerance analysis;statistical process control;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Study programme: 0
Embargo end date (OpenAIRE): 2019-09-07
Thesis comment: Univ. Ljubljana, Fak. za strojništvo
Pages: XXVIII, 80 str., [2] str. pril.
ID: 10958888
Recommended works:
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, diplomsko delo Visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo
, no subtitle data available
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, zaključna naloga Razvojno raziskovalnega programa I. stopnje Strojništvo