diplomsko delo
Abstract
Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal.
Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Keywords
družbena omrežja;nakupni proces;tržno komuniciranje;socialna omrežja;nakupno vedenje;potrošniki;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[Š. Šešerko] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
513699714
|
Views: |
24 |
Downloads: |
6 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
Study programme: |
0000801 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
51 str., 5 str. pril. |
ID: |
10959097 |