globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Luka Novak (Author), Andrej Pompe (Mentor)

Abstract

Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.

Keywords

nogometni klub;Manchester United;znamčenje;trženje;prodaja;konkurenca;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [L. Novak]
UDC: 339.138(043.3)
COBISS: 513710978 Link will open in a new window
Views: 9
Downloads: 2
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Study programme: 0000801
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 50 str.
ID: 10961345