globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Abstract
Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Keywords
nogometni klub;Manchester United;znamčenje;trženje;prodaja;konkurenca;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[L. Novak] |
UDC: |
339.138(043.3) |
COBISS: |
513710978
|
Views: |
9 |
Downloads: |
2 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
Study programme: |
0000801 |
Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
50 str. |
ID: |
10961345 |