primer "Odprta kuhna" v Ljubljani
Barbara Istenič (Author), Marjan Hočevar (Mentor)

Abstract

Magistrsko delo se osredotoča na namen priljubljenega kulinaričnega dogodka »Odprta kuhna« in njegovo dejansko uporabo (razmerje med komercialnostjo in sociabilnostjo), tipologijo uporabnikov (medsebojni vpliv uporabnikov in ponudnikov storitev), vpliv dogodka »Odprta kuhna« na javno življenje v Ljubljani in na vlogo lokacije kot prizorišča javnega (fiksnost in premakljivost prizorišč). Na podlagi naštetega, v začetku raziskovanja predpostavljam vpliv dogodka »Odprta kuhna« na delovanje osrednje ljubljanske tržnice na Pogačarjevem trgu v Ljubljani, kot urbanega javnega prostora, in bližnjih lokacij v celoti. Predpostavljam, da prizoriščnost tržnice omogoča diverzificirano dogodkovnost. Ključna relevantnost se izkazuje v pomenu dogodkovnosti in prizoriščnosti pri vzpostavljanju sodobnega razumevanja javnega v fizičnem prostoru. Med raziskovanjem prizoriščnosti, definiram simbolnost, občasnost, razločljivost in dogodkovnost tržnice. Slednje je analizirano na teoretski in empirični podlagi (intervjuji), s poudarkom na raziskovanju javnega prostora, revitalizacije, prehrambnih trendov in pomena hrane, lokacije (Pogačarjev trg), mestne tržnice, dogodka »Odprta kuhna« in njegovih obiskovalcev (navade prehranjevanja izven doma oziroma »eating out«).

Keywords

prehranjevanje izven doma;urbani javni prostor;tržnica;Mesta;Urbana sociologija;Revitalizacija;Magistrska dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [B. Istenič]
UDC: 316.334.56(043.3)
COBISS: 35841373 Link will open in a new window
Views: 555
Downloads: 227
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Revitalization process and positioning of eating out in an urban public space: on example of »Odprta kuhna« in Ljubljana
Secondary abstract: Master's thesis focuses on the purpose of the popular culinary event »Odprta kuhna« and its actual use (the relationship between commercialism and sociability), typology of users (interaction between users and service providers), impact of event »Odprta kuhna« on public life in Ljubljana and location’s role as a public venue (fixedness and mobility of venues). In the beginning of the research, I assume the influence of event »Odprta kuhna« on the operation of the Ljubljana’s central grocery market at Pogačarjev trg in Ljubljana, as an urban public space, and the surrounding locations. I assume that the venue of the market allows for diversified happenings. Key relevance is shown in the sense of happenings and the venue in the establishment of a modern understanding of public in the physical space. While researching the venue, I define symbolism, occasionality, distinctiveness and market happenings. The latter is analyzed on a theoretical and empirical basis (interviews), with emphasis on exploration of public space, revitalization, food trends and importance of food, location (Pogačarjev trg), city market, event »Odprta kuhna« and its visitors (eating habits outside the home, »eating out«).
Secondary keywords: Cities and towns;Urban sociology;Revitalization;Master's theses;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Study programme: 0
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 120 str.
ID: 10962203