diplomsko delo
Abstract
V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja.
Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve.
Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Keywords
poslovno komuniciranje;poslovno okolje;mikro podjetja;mala podjetja;srednje velika podjetja;poslovni bonton;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2019 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[S. Obradović] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
513779586
|
Views: |
66 |
Downloads: |
6 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Study programme: |
0000801 |
Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
43 str. |
ID: |
11023415 |