kako dobro jih poznajo otroci?
Gregor Torkar (Author)

Abstract

Otroci že od najzgodnejših let začno pridobivati izkušnje o živalih v neposredni okolici svojega doma, v vrtcu in šoli, v medijih itn. Znanje o živalih se navadno primarno ne oblikuje v vrtcu in šoli. So pa formalne vzgojno-izobraževalne institucije tiste, kjer znanje o živalih lahko poglobijo in razširijo (Tunnicliffe, 2011). Otroci vsakodnevno vstopajo v različne odnose z živalmi. Izkušnje pridobivajo v neposrednem stiku s hišnimi in domačimi živalmi, ter s prostoživečimi in eksotičnimi živalmi na obiskih v prirodoslovnem muzeju, živalskem vrtu in naravnih parkih (Tunnicliffe in Reiss, 1999).

Keywords

naravoslovni pouk;pouk na prostem;živali;živalske vrste;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.2/.3:592/599
COBISS: 12331081 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 378
Downloads: 66
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 29-31
Volume: ǂLetn. ǂ23
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2019
ID: 11036733
Recommended works:
, kako dobro jih poznajo otroci?
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available