Saša A. Glažar (Editor), Katarina Senta Wissiak Grm (Editor), Iztok Devetak (Editor), Jerneja Pavlin (Reviewer)

Abstract

Znanstvena monografija "Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije" je pregled ugotovitev raziskav, ki so potekale na Pedagoških fakultetah Univerze v Ljubljani ter Mariboru. Je nadaljevanje predstavitve raziskovalnih dosežkov študentov in njihovih mentorjev, ki so bili prvič v podobni obliki predstavljeni leta 2017. V monografiji je zbranih šest prispevkov različnih avtorjev in sicer: Percepcija relevantnosti povezovanja šole, univerze in gospodarstva z vidika bodočih učiteljev kemijskih vsebin; Branje submikropredstavitev kemijskih reakcij pri devetošolcih; Struktura preizkusov znanja iz kemije v osnovni šoli; Učna diferenciacija in individualizacija eksperimentalnega dela pri pouku kemije v osnovni šoli; Uporaba mobilnih telefonov pri eksperimentalnem delu pouka kemije; in Zadovoljstvo uporabnikov z naravoslovnimi aktivnostmi v Centru eksperimentov Maribor. Znanstvena monografija je namenjena učiteljem praktikom pri posodabljanju pouka, študentom kemijskega izobraževanja ter širši strokovni javnosti.

Keywords

učitelji;kemija;submikropredstavitve;diferenciacija;individualizacija;IKT;znanstveni centri;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.016:54(0.034.2)
COBISS: 299670528 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-243-7
Views: 428
Downloads: 62
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: chemistry;probationary teacher;teaching;kemija;učiteljski pripravnik;pouk;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Scientific work
ID: 11129595