delo diplomskega projekta
Abstract
CRM-rešitve so bile ustvarjene za pomoč podjetjem, da učinkovito upravljajo z obstoječimi strankami in spremljajo potencialne stranke. S tem se razbremenijo zaposleni, da se lahko osredotočijo na druge poslovne procese. Ker pa je ponudnikov veliko, se je težko odločiti, katero rešitev izbrati, zato smo v diplomskem projektu primerjali tri največje oblačne CRM-rešitve v Sloveniji.
V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo, kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo, ter navedli prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM, ugotovili, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM-rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev, in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili, ali se oblačne CRM-rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
Keywords
računalništvo v oblaku;management odnosov s strankami;CRM;primerjalna analiza;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2019 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM EPF - Faculty of Economics and Business |
Publisher: |
[G. Bukovac] |
UDC: |
004.77 |
COBISS: |
13485084
|
Views: |
664 |
Downloads: |
116 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Comparative analysis of the three largest cloud CRM solutions in Slovenia |
Secondary abstract: |
CRM solutions were created to help companies efficiently handle their customers and track potential customers. This allows employees to relocate their efforts to other business processes. However, due to large number of providers it is difficult to decide on a fitting solution, which is why we compared three of the largest cloud CRM solutions in Slovenia.
In this thesis we first presented and defined cloud computing, what models and kinds exist and their pros and cons. Then, we broke down the CRM solutions, what kinds we know, who are the providers and what are the current trends. We presented every CRM solution separately, briefly introduced the companies that provide the solutions and described the said CRM solutions. In conclusion we did a comparative analysis of all three solutions, comparing the provided packages, how adaptable are the given solutions, the connectivity with already present programs in the company, differences in functionality, what trends are being pursued and we found out if cloud CRM solutions differ among each other or not. |
Secondary keywords: |
CRM;customers;customer relationship management;cloud solutions; |
Type (COBISS): |
Diploma project paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Pages: |
II, 34 str. |
ID: |
11197882 |