diplomsko delo
Saša Bradaškja (Author), Nika Golob (Mentor)

Abstract

Diplomsko delo z naslovom Spoznavanje človeškega telesa s pomočjo didaktičnih iger v vrtcu, je sestavljeno iz teoretičnega dela, praktične zbirke didaktičnih iger in empiričnega dela. Didaktična igra vsebuje tri različne verzije igre, ki so prilagojene glede na starost otrok, sposobnosti in znanje. Z igro otrok podrobneje spozna človeška čutila. V teoretičnem delu predstavimo pomen naravoslovja v vrtcu, definicije in vlogo igre v otroštvu, podrobneje raziščemo didaktične igre, razložimo vlogo odraslega pri igri, podamo informacije o čutilih in razvoju zaznavanja ter mejnike pri razvoju otroka. Didaktično igro smo preizkusili v vrtcu Pobrežje. V raziskavi so sodelovali sto trije otroci, stari od tri do šest let. Od tega je bilo oseminštirideset dečkov in petinpetdeset deklic. Na podlagi obdelanih podatkov, smo ugotovili, da se pri igri ne glede na spol, starost, osebnostne značilnosti ali znotraj skupine igralcev, ne pojavljajo statistično značilne razlike. S tem lahko potrdimo, da je oblikovana naravoslovna didaktična igra uporabna kot metoda za učenje o čutilih v predšolskem obdobju. Ugotavljamo, da igra dovoljuje iskanje različnih odgovorov, zato je primerna za uporabo na več področjih ter, da ima pomembno vlogo tudi vzgojitelj, ki otroke skozi postopek vodi.

Keywords

diplomska dela;naravoslovno-didaktične igre;čutila;predšolski otroci;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM PEF - Faculty of Education
Publisher: [S. Bradaškja]
UDC: 373.2:5(043.2)
COBISS: 24905224 Link will open in a new window
Views: 614
Downloads: 151
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Discovering the human body with the help of didactic aids in kindergarten
Secondary keywords: theses;natural scientific didactic aid;senses;preschool chold;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Pages: VIII, 58 f.
ID: 11218036