diplomsko delo
Sandi Sečkar (Author), Jože Rugelj (Mentor)

Abstract

Živimo v svetu, ki je prežet s hitro napredujočo tehnologijo. Ena izmed novejših vrst tehnologije je nadgrajena resničnost, njena temeljna funkcija pa je združevanje resničnih in računalniško generiranih podatkov v fizičnem svetu. To združevanje mora ponujati neko stopnjo interaktivnosti v realnem času, veljati pa mora tudi, da so ustvarjeni navidezni objekti poravnani glede na orientacijo realnega sveta. V diplomski nalogi smo predstavili nadgrajeno resničnost in pogledali, kakšne možnosti nam ta potencialno prinaša v šolsko okolje. Poiskali smo morebitne težave, na katere lahko naletimo, ko želimo nadgrajeno resničnost uporabiti pri učni uri. Za nekatere obstoječe aplikacije z nadgrajeno resničnostjo smo raziskali, če jih je možno uporabiti kot večpredstavno učno gradivo. Kot kriterije za primernost uporabe smo uporabili Mayerjeva načela za oblikovanje večpredstavnih učnih gradiv in sestavili učno pripravo za uro računalništva, kamor je za namen učenja z večpredstavnostjo vključena uporaba nadgrajene resničnosti.

Keywords

nadgrajena resničnost;izobraževanje;večpredstavna učna gradiva;Mayerjeva načela;poučevanje računalništva;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: [S. Sečkar]
UDC: 004.8:37(043.2)
COBISS: 12587593 Link will open in a new window
Views: 424
Downloads: 78
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Applicability of augmented reality in education
Secondary abstract: We live in a world full of fast evolving technology. One of the newer types of technology is augmented reality. The basic function of augmented reality is its ability to link reality with virtual elements and present them in a reality environment. The combination needs to offer a certain level of interactivity in real time. Lastly, added virtual objects need to seamlessly blend with a real environment in 3-D. Diploma thesis provides an introduction of augmented reality, its possibilities for education and its potencial problems. We explored the usability of augmented reality for multimedia learning, using Mayer's principles for guidelines. We also wrote a preparation for one of the learning topics of computer science class where students use augmented reality for the purpose of multimedia learning.
Secondary keywords: computer science;računalništvo;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Matematika-računalništvo
Pages: 43 str.
ID: 11226197
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, meje dopustnosti medijskega poročanja
, zaključna projektna naloga