analiza didaktičnih gradiv za glasbeno umetnost v osnovni šoli
Abstract
V magistrskem delu so predstavljena teoretična izhodišča v povezavi z glasbenimi didaktičnimi igrami. Povzeta so stališča različnih avtorjev in delitev glasbenih didaktičnih iger glede na glasbeno vsebino, namen, dejavnosti in cilje. V osrednjem delu magistrskega dela z metodo komparacije ter analize in sinteze ugotavljamo zastopanost glasbenih didaktičnih iger v gradivih za glasbeno umetnost v posameznih vzgojno-izobraževalnih obdobjih osnovne šole. Glasbene didaktične igre so analizirane z vidika ciljev, ki omogočajo razvoj glasbenih sposobnosti, glasbenih spretnosti in glasbenih znanj, z vidika učnih oblik in z vidika pripomočkov, ki so potrebni za izvedbo posameznih glasbenih didaktičnih iger. V sklepnem poglavju so predstavljeni izsledki raziskave, s katero smo ugotovili, da so glasbene didaktične igre v didaktičnih gradivih za glasbeno umetnost v osnovni šoli večinoma zasnovane v obliki skupinske izvedbe. Po številčnosti je za prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje podanih največ glasbenih didaktičnih iger, ki omogočajo razvoj glasbenih sposobnosti in glasbenih spretnosti, za tretje vzgojno-izobraževalno obdobje pa največ glasbenih didaktičnih iger, ki omogočajo razvoj glasbenih znanj. Za izvedbo večine opisanih glasbenih didaktičnih iger ne potrebujemo pripomočkov. V analiziranih didaktičnih gradivih je največ glasbenih didaktičnih iger podanih za prvo vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole.
Keywords
magistrska dela;glasbene didaktične igre;glasbena umetnost;osnovne šole;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
UM PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
[N. Justinek] |
UDC: |
37.091.3:78(043.2) |
COBISS: |
24843011
|
Views: |
706 |
Downloads: |
162 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Music didactic games |
Secondary abstract: |
The thesis introduces theoretical basis about music didactic games. It summarizes perspectives from different authors and present the division of music didactic games into categories; contents, purpose and goals, through which music didactic games enable development of musical abilities, musical skills and musical knowledge. The thesis uses method of comparison, analysis and synthesis to research music didactic games in teaching materials for music education in elementary school and establish them according to educational periods. Music didactic games are analyzed by educational goals which enable development of musical abilities, musical skills and musical knowledge, on how they are performed and on teaching accessories that are needed for music didactic games. The last part of the thesis introduces representation of the research results. The results showed that the majority of analyzed music didactic games in teaching materials for music education in elementary school are intended in form of groups. For music education in the first and the second educational period of elementary school there are the majority of music didactic games that enable development of musical abilities and musical skills, for music education in the third educational period there are mostly music didactic games that develop musical knowledge. To perform the majority of the analyzed music didactic games there are none of teaching accessories needed. The research found there are the most music didactic games for music education in the first educational period of elementary school. |
Secondary keywords: |
master theses;music didactics games;music education;elementary school; |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo |
Pages: |
XIV, 107 str. |
ID: |
11851863 |