magistrsko delo
Abstract
Podjetje Medigo se uspešno ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov že 25 let. Toda v podjetju do sedaj niso izvedli še nobene raziskave, da bi izvedeli, kateri so ključni gonilniki njihovih kupcev in potencialnih kupcev, ko kupujejo medicinske pripomočke. Prav tako podjetje svojih kupcev še nikoli ni povprašalo o tem, kako oni vidijo podjetje. To pomeni, da podjetje ne ve, ali se njihova identiteta, ki jo sporočajo potrošnikom, sklada z imidžem oz. percepcijo kupcev. S to magistrsko nalogo sem raziskoval, kateri dejavniki so slovenskim in italijanskim potrošnikom najpomembnejši pri nakupovanju medicinskih pripomočkov. Ti dve skupini sem analiziral in primerjal, da bi dobil odgovor, če podjetje na slovenskem in italijanskem trgu potrebuje drugačen pristop. Poleg tega sem analiziral še identiteto in imidž podjetja Medigo. Ugotoviti sem želel, če kupci dejansko vidijo podjetje tako, kot si podjetje želi, ali če se ti dve sliki med seboj razlikujeta.
Keywords
Medigo;medicinski pripomočki;gonilniki;identiteta;imidiž;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[A. Reljič] |
UDC: |
005:339.138(043.3) |
COBISS: |
513685122
|
Views: |
101 |
Downloads: |
15 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Master's thesis |
Study programme: |
0020290 |
Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
108 str., 8 str. pril. |
ID: |
11911624 |