magistrsko delo
Andrej Reljič (Author), Andrej Pompe (Mentor)

Abstract

Podjetje Medigo se uspešno ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov že 25 let. Toda v podjetju do sedaj niso izvedli še nobene raziskave, da bi izvedeli, kateri so ključni gonilniki njihovih kupcev in potencialnih kupcev, ko kupujejo medicinske pripomočke. Prav tako podjetje svojih kupcev še nikoli ni povprašalo o tem, kako oni vidijo podjetje. To pomeni, da podjetje ne ve, ali se njihova identiteta, ki jo sporočajo potrošnikom, sklada z imidžem oz. percepcijo kupcev. S to magistrsko nalogo sem raziskoval, kateri dejavniki so slovenskim in italijanskim potrošnikom najpomembnejši pri nakupovanju medicinskih pripomočkov. Ti dve skupini sem analiziral in primerjal, da bi dobil odgovor, če podjetje na slovenskem in italijanskem trgu potrebuje drugačen pristop. Poleg tega sem analiziral še identiteto in imidž podjetja Medigo. Ugotoviti sem želel, če kupci dejansko vidijo podjetje tako, kot si podjetje želi, ali če se ti dve sliki med seboj razlikujeta.

Keywords

Medigo;medicinski pripomočki;gonilniki;identiteta;imidiž;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [A. Reljič]
UDC: 005:339.138(043.3)
COBISS: 513685122 Link will open in a new window
Views: 101
Downloads: 15
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis
Study programme: 0020290
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 108 str., 8 str. pril.
ID: 11911624