diplomsko delo
Abstract
Noben projekt ni popolnoma enak drugemu, četudi uporabimo predloge preteklih uspešno izpeljanih projektov. Za vodenje projektov ni pristopa, ki bi ustrezal vsem. Kar najbolje ustreza eni projektni ekipi, organizaciji in vrsti projekta, je lahko nočna mora za drugo. Zato so se na različnih področjih oziroma v različnih panogah začele razvijati metodologije projektnega vodenja, ki se prilagajajo njihovim edinstvenim potrebam in težavam. Nastalo je veliko različnih metodologij projektnega vodenja. Kako torej veste, katera metodologija projektnega vodenja je najboljša za vas, vašo ekipo in seveda vašo organizacijo?
V diplomskem delu je predstavljenih osem metodologij projektnega vodenja, ki predstavljajo kombinacijo logično povezanih praks, metod in procesov, ki določajo, kako najbolje načrtovati, razvijati, nadzorovati in izvajati projekt skozi neprekinjen postopek izvajanja do uspešnega
zaključka in prenehanja. Vsaka izmed njih je rezultat dolgoletnega razvoja in praktičnih izkušenj ter predvsem nenehne želje in potrebe po izboljšanju in povečanju uspešnosti projektov. V osnovi se metodologije delijo na tradicionalne in moderne. Prve so v teoriji primernejše predvsem za projekte z dobro definiranimi cilji in v stabilnem okolju, medtem ko so druge bolj uporabne v manj standardiziranem okolju z nepredvidljivimi spremembami in
slabše definiranimi cilji.
V nadaljevanju diplomske naloge podrobneje predstavimo rezultate anketne raziskave, kjer smo od anketirancev pridobili kvalitetne in pomembne informacije iz prakse, ki so ključnega pomena pri potrjevanju zastavljenih hipotez. Predstavitev smo razdelili na tri sklope, in sicer splošni rezultati analize, rezultati analize, glede na posamezno metodologijo, in rezultate analize, s pomočjo katerih bomo dokazovali zastavljene hipoteze. Prvi sklop se nanaša na splošne rezultate vseh anketirancev, kjer razdelimo anketirance po branžah, številu zaposlenih, številu in vrsti projektov, ki jih izvajajo, ter povprečno število sodelujočih pri posameznem projektu. Drugi sklop rezultatov predstavlja rezultate anketirancev, glede na posamezno metodologijo, v tretjem sklopu pa predstavimo dejavnike, ki so jih anketiranci upoštevali pri izbiri metodologije projektnega vodenja, razloge, zaradi katerih so se odločili za izbiro metodologije, pozitivne učinke in slabosti, ki so jih prepoznali z uporabo metodologije.
Keywords
projektno vodenje;metodologija;projektni management;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[J. Bunič] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
33816835
|
Views: |
51 |
Downloads: |
5 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Study programme: |
0000801 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
39 str. |
ID: |
12094403 |