diplomsko delo
Abstract
V diplomskem delu so predstavljene vse ugotovitve analiz podjetja T. T. Cargo, d. o. o., ki bodo pripomogle k jasnejši sliki trenutnega položaja podjetja in nadaljnji rasti družbe. Namen diplomskega dela je bil podjetju prikazati njihov trenutni položaj na trgu, kje še imajo prostor za napredek in kako biti korak pred ostalimi ponudniki. Vse te ugotovitve so skupek orodij, s katerimi analiziramo uspešnost podjetja za preteklo obdobje (v večini primerov gre za obdobje enega leta). S temi rezultati sem dobil odgovor in bolj jasno sliko, vezano na zastavljeno tezo diplomskega dela, kakšen je njihov trenutni položaj glede na trg in konkurenco ter kje in koliko ima podjetje še »manevrskega« prostora za izboljšave. V nadaljevanju diplomskega dela je podrobno izdelan in predstavljen plan rasti, ki se navezuje na moj lastni predlog vzporedno z željami podjetnika. V tem delu je podrobno razdelan in predstavljen trg, na katerem bi podjetnik deloval, natančno dodelana in predstavljena ponudba ter potencialni kupci. S pomočjo AJPES-a so predstavljeni vsi neposredni konkurenti ponudnika ter izračun in primerjava njihovega dela s predvidenim delom podjetnikovega Morus Estate. Predstavljeno je tudi poslovanje podjetja v prihodnjem letu ter delovanje podjetja v letu 2022, kjer podjetnik pričakuje 15-odstotno letno rast družbe glede na leto 2021. Cilji diplomskega dela pa so bili poglobljeno raziskati panogo in trg, v kateri deluje podjetje T. T. Cargo, d. o. o., prikazati vse analizirane ugotovitve, ki bodo podjetju pomagale pri nadaljnji rasti, in izdelati kolikor se da realističen plan rasti za turistični objekt. Do ciljev bi prišli s pomočjo zastavljenih tez, ki so reševale zastavljeni problem na opredeljenem področju. Podjetje se je preveč zanašalo na sejme, premalo pozornosti pa se je namenjalo marketingu. Vemo, da živimo v digitalnem svetu in da smo od naročil, takšnih in drugačnih, oddaljeni le »klik« stran. Pomembno je, da je podjetje uspešno predstavljeno na digitalnem trgu, saj lahko tako pridejo do novih potencialnih strank. V diplomskem delu je predstavljeno tudi uspešno delovanje podjetja v preteklih letih. Podjetnik se pri svojem odločanju največkrat obrne na lastno intuicijo, ki mu je skozi leta že nemalokrat pomagala dosegati uspešne izide. Pomembno je, da podjetnik pri odločitvah posluša sebe ne glede na vse analize in ugotovitve, ki so prikazane na papirju, ter da stoji za svojimi cilji in prepričanji.
Keywords
analiza podjetja;plan rasti;transportna podjetja;tržno komuniciranje;marketing;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[N. Medveš] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
34403587
|
Views: |
52 |
Downloads: |
4 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Study programme: |
0000801 |
Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
57 str. |
ID: |
12130144 |