študija primera šole s slovenskim učnim jezikom v Romjanu (Italija)

Abstract

ole s slovenskim učnim jezikom v Italiji v zadnjih tridesetih letih doživljajo pomembne spremembe v narodnostni in jezikovni sestavi šolajoče populacije. Povečan vpis otrok iz neslovenskih oz. italijansko govorečih družin je na eni strani slovenski skupnosti v Italiji prinesel priložnost za povečanje števila govorcev slovenščine in poznavalcev slovenske kulture v Italiji ter številčno polnejše razrede slovenskih šol, hkrati pa tudi didaktično-metodične izzive, kako te otroke uspešno vključiti v vzgojno-izobraževalni sistem, da bodo v skladu s kognitivnimi zmožnostmi jezikovno napredovali in bili v sicer jezikovno heterogenem razredu po znanju slovenščine primerljivi s sošolci iz slovensko govorečih družin.

Keywords

slovenski jezik;slovenske šole;Italija;šole s slovenskim učnim jezikom;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract
Organization: UNG - University of Nova Gorica
UDC: 37
COBISS: 51039491 Link will open in a new window
Views: 1349
Downloads: 67
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

URN: URN:SI:UNG
Pages: Str. 58-59
ID: 12549804
Recommended works:
, študija primera šole s slovenskim učnim jezikom v Romjanu (Italija)
, raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
, okrogla miza ob dnevu slovenske kulture v Kulturnem centru Lojze Bratuž, 28. jan. 2016