Katarina Susman (Author), Saša Ziherl (Author)

Abstract

Astronomske vsebine pri pouku naravoslovja in v neformalnih oblikah izobraževanja otroke pritegnejo in motivirajo za naravoslovje. Za ustrezno razumevanje osnovnih astronomskih pojmov, kot so lunine mene, mrki ter povezava med navideznim gibanjem Sonca po nebu in gibanjem Zemlje v Osončju, je zelo pomembno abstraktno mišljenje oz. doseganje ustrezne kognitivne ravni.

Keywords

astronomija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 52
COBISS: 55721987 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 1527
Downloads: 204
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: astronomy;astronomija;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 36-37
Volume: ǂLetn. ǂ25
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2021
ID: 12660877
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, prispevek v oddaji Dobro jutro, TV Slovenija 1, 4. 1. 2017