Alenka Kavčič (Author),
Bojana Boh (Author),
Ciril Bohak (Author),
Katja Depolli Steiner (Author),
Alenka Gril (Author),
Aleš Hladnik (Author),
Tina Pirc (Author),
Anja Podlesek (Author),
Melita Puklek Levpušček (Author),
Cirila Peklaj (Author),
Vid Klopčič (Author),
Luka Komidar (Author),
Žiga Lesar (Author),
Matija Marolt (Author),
Sonja Pečjak (Author),
Matevž Pesek (Author)
Abstract
E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.
Keywords
e-učno okolje;samoregulacijsko učenje;sledenje aktivnosti;učne opore;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
1.01 - Original Scientific Article |
Organization: |
UL FRI - Faculty of Computer and Information Science |
UDC: |
37.018.43:004 |
COBISS: |
55103491
|
ISSN: |
1318-1882 |
Parent publication: |
Uporabna informatika
|
Views: |
497 |
Downloads: |
113 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
e-learning environment;self-regulated learning;activity tracking;learning scaffolds; |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 30-46 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ29 |
Issue: |
ǂšt. ǂ1 |
Chronology: |
2021 |
DOI: |
10.31449/upinf.119 |
ID: |
12675614 |