Alenka Kavčič (Author), Bojana Boh (Author), Ciril Bohak (Author), Katja Depolli Steiner (Author), Alenka Gril (Author), Aleš Hladnik (Author), Vid Klopčič (Author), Luka Komidar (Author), Žiga Lesar (Author), Matija Marolt (Author), Sonja Pečjak (Author), Matevž Pesek (Author), Tina Pirc (Author), Anja Podlesek (Author), Melita Puklek Levpušček (Author), Cirila Peklaj (Author)

Abstract

E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.

Keywords

e-učno okolje;samoregulacijsko učenje;sledenje aktivnosti;učne opore;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL FRI - Faculty of Computer and Information Science
UDC: 37.018.43:004
COBISS: 55103491 Link will open in a new window
ISSN: 1318-1882
Parent publication: Uporabna informatika
Views: 497
Downloads: 113
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: e-learning environment;self-regulated learning;activity tracking;learning scaffolds;
Type (COBISS): Article
Pages: str. 30-46
Volume: ǂLetn. ǂ29
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: 2021
DOI: 10.31449/upinf.119
ID: 12675614