magistrsko delo
Ema Janžič (Author), Jaka Vadnjal (Mentor)

Abstract

Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo. Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo. V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli.

Keywords

družinsko podjetništvo;blagovna znamka;potrošniki;zvestoba;kupne navade;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [E. Janžič]
UDC: 005(043.3)
COBISS: 75065347 Link will open in a new window
Views: 30
Downloads: 3
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Study programme: 0020290
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 68 str.
ID: 13307383