magistrsko delo
Abstract
Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo.
Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo.
V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli.
Keywords
družinsko podjetništvo;blagovna znamka;potrošniki;zvestoba;kupne navade;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[E. Janžič] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
75065347
|
Views: |
30 |
Downloads: |
3 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Study programme: |
0020290 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
68 str. |
ID: |
13307383 |