raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
Abstract
Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.
Keywords
pouk na daljavo;slovenske šole v Italiji;pouk slovenščine;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract |
Organization: |
UNG - University of Nova Gorica |
UDC: |
37.091.3 |
COBISS: |
78024963
|
Views: |
1052 |
Downloads: |
41 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
URN: |
URN:SI:UNG |
Pages: |
Str. 87-88 |
ID: |
13394792 |