raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv

Abstract

Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.

Keywords

pouk na daljavo;slovenske šole v Italiji;pouk slovenščine;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract
Organization: UNG - University of Nova Gorica
UDC: 37.091.3
COBISS: 78024963 Link will open in a new window
Views: 1052
Downloads: 41
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

URN: URN:SI:UNG
Pages: Str. 87-88
ID: 13394792
Recommended works:
, raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
, okrogla miza ob dnevu slovenske kulture v Kulturnem centru Lojze Bratuž, 28. jan. 2016
, raziskovalna spoznanja in metodološki okvir za pripravo gradiv