magistrska naloga
Abstract
Zahteve in želje potrošnikov ter svetovna globalizacija predstavljajo svet kot enotni trg, kjer se podjetja, različni izdelki in storitve pojavljajo v nepreglednem številu. Ti se potegujejo za našo pozornost in prepoznavnost, saj si potrošniki prve sodbe ustvarjamo na podlagi lastnih in socialno-družbenih občutkov ter določenih prepričanj, ki jih luščimo iz njihove vizualne in komunikacijske identitete. Podjetja lahko opozorijo nase s pravilnim strateškim načrtovanjem, prilagajanjem in konstantnim raziskovanjem uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo opredelili probleme in rešitve preoblikovanja vizualne in celostne podobe tržne znamke Denig. Raziskovalno delo smo podkrepili tako teoretično kot tudi praktično z izdelavo grafične podobe in korporativne identitete podjetja, z načrtovanjem strategije ter upoštevanjem uporabniške izkušnje pri preoblikovanju. Namen in cilj te naloge smo dosegli z uporabniško usmerjenim oblikovanjem grafične prenove podjetja.
Keywords
tržna znamka;uporabniška izkušnja;uporabniško usmerjeno oblikovanje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
FIŠ - Faculty of Information Studies |
Publisher: |
[A. Jelen] |
UDC: |
004.5(043.2) |
COBISS: |
87481603
|
Views: |
162 |
Downloads: |
0 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary abstract: |
Consumer demands and desires and globalization represent the world as a single market, where there are an endless number of companies, various products and services. These compete for our attention and visibility, as consumers’ first judgments are based on their personal and social beliefs as well as certain beliefs that can be seen from the visual and communicational identity of the company. Companies can draw attention to themselves through proper strategic planning, customization and constant exploration of the user experience. The master’s thesis focuses on the problems and solutions of transforming the visual and corporate identity of the Denig brand. The research work is supported theoretically as well as practically by creating a visual and corporate identity of the company, by planning the strategy and taking into account the user experience in the transformation. The purpose and goal of the thesis were achieved by applying a user-centered design in the transformation of the company’s visual/corporate identity. |
Secondary keywords: |
visual identity;corporate identity;brand;user experience;user interface;user-centered design;Celostna podoba podjetja;Uporabniški vmesniki (računalniški sistemi);Uporabniško usmerjeno načrtovanje;Oblikovanje blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Thesis comment: |
Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
Source comment: |
Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
Pages: |
XIX, 182 str. |
ID: |
13845799 |