filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
Jernej Pristov (Author), Zlatko Jančič (Mentor)

Abstract

Upravljanje tržnih znamk

Keywords

Blagovne znamke;Upravljanje;Trženje;Študija primera;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [J. Pristov]
UDC: 659.1(043.2)
COBISS: 29949277 Link will open in a new window
Views: 692
Downloads: 212
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Trademarks;Management;Marketing;Case study;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 72 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1462214
Recommended works:
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
, učinkovit način prepričevanja
, primer Pogrej in pojej
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, primerjava različnih procesov poimenovanja