magistrsko delo
Romana Jenko (Author), Damjan Lajh (Mentor), Miro Kline (Co-mentor)

Abstract

Kohezijska politika Evropske unije kot tržna znamka

Keywords

kohezijska politika;tržna znamka;Evropska unija;European Union;Oblikovanje politik;Tržno komuniciranje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [R. Jenko]
UDC: 332.122EU(043)
COBISS: 31388253 Link will open in a new window
Views: 814
Downloads: 215
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Policy making;Marketing communication;
Type (COBISS): Master's thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 128 str.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;regional economics;territorial economics;land economics;housing economics;regionalno gospodarstvo;zemljiško gospodarstvo;stanovanjsko gospodarstvo;regional economics;territorial economics;regionalna ekonomija;področna ekonomija;
ID: 1464172
Recommended works:
, Slovenija in Jugovzhodna Evropa
, primer Evropskega socialnega sklada pri izvajanju programa usposabljanja na delovnem mestu