vrzel med ponudbo in povpraševanjem v pospeševanju internacionalizacije
Andreja Jaklič (Author)

Abstract

Prispevek predstavlja izzive sodobne ekonomske diplomacije v pospeševanju internacionalizacije z analizo vrzeli med povpraševanjem in ponudbo. Stran ponudbe oblikuje spremenjen odnos med državo in mednarodno delujočimi podjetji, kjer se odnos konfliktnosti zamenjuje s sodelovanjem in pojasnjuje organizacijske spremembe in rastočo ponudbo storitev podpornih institucij. Povpraševanje oziroma rastočo potrebo po ekonomski diplomaciji podjetij utemeljim z analizo ovir v mednarodnem poslovanju slovenskih podjetij in vrednotenjem izbranih storitev podpornih institucij s strani podjetij. Konceptualni model in predstavljeni rezultati empiričnih raziskav kot možnost za zmanjšanje vrzeli (s povečanjem ponudbe in zmanjšanjem povpraševanja) izpostavijo večje in zgodnejše sodelovanje med podjetji in institucijami, kakovostnejšo analitiko, razvoj veščin in znanja zaposlenih, izmenjavo izkušenj in organiziranje mrež ter prilagajanje pričakovanj.

Keywords

gospodarska diplomacija;Diplomacija;Mednarodno poslovanje;Multinacionalna podjetja;Internacionalizacija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.02 - Review Article
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
UDC: 341.7:339.9
COBISS: 30489949 Link will open in a new window
ISSN: 0040-3598
Parent publication: Teorija in praksa
Views: 788
Downloads: 145
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: The paper analyses the challenges of economic and corporate diplomacy by defining the gap between the supply and demand for these services. The changing relationship between governments and multinational enterprises reveals increasing co-operation and development of services. In contrast, a survey-based analysis of major barriers in international business and an evaluation of institutional support highlight the rise in demand. The conceptual framework suggests that greater and earlier co-operation, the increased quality of analytics, exchanges of experience, learning and developing skills and adjusting expectations could bridge this supply-demand gap.
Secondary keywords: Diplomacy;International business;Multinational enterprises;Internationalization;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 751-775, 817
Volume: ǂLetn. ǂ48
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: maj-jun. 2011
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;law;jurisprudence;pravo;pravoznanstvo;international law;mednarodno pravo;diplomatic law;laws of diplomacy;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;international economy generally;international economic relations;global economy;mednarodno gospodarstvo;mednarodni gospodarski odnosi;svetovno gospodarstvo;
ID: 1470786
Recommended works:
, vrzel med ponudbo in povpraševanjem v pospeševanju internacionalizacije
, komplementarnost ali nadomestnost
, Vloga diplomacije Republike Slovenije kot članice EU
, primera Slovenije in Avstrije
, diplomsko delo