Language: | English |
---|---|
Year of publishing: | 2011 |
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
Organization: | UL FDV - Faculty of Social Sciences |
UDC: | 37.011.3-052(497.4) |
COBISS: | 30770781 |
ISSN: | 0040-3598 |
Parent publication: | Teorija in praksa |
Views: | 1319 |
Downloads: | 157 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary abstract: | Članek interpretira rezultate kvalitativne raziskave projekta GOETE. Razpravlja o tem, kako devetošolci danes razmišljajo o relevantnosti izobrazbe tako, da analizira njihove izobraževalne odločitve v okviru ideologije izbire v sodobni slovenski družbi. Poskuša kategorizirati razloge za relevantnost izobrazbe in ponudi dve tipični strategiji, ki ju učenci uporabljajo, da lahko sprejmejo izobraževalne odločitve v socio-ekonomskem okolju, ki ni naklonjen tako pomembnim življenjskim in izobraževalnim odločitvam. |
Secondary keywords: | raziskave;School children;Education;Choice;Decision making;Slovenia; |
URN: | URN:NBN:SI |
Type (COBISS): | Not categorized |
Pages: | str. 1427-1445, 1545 |
Volume: | ǂLetn. ǂ48 |
Issue: | ǂšt. ǂ5 |
Chronology: | sep.-okt. 2011 |
Keywords (UDC): | social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;; |
ID: | 1470987 |