diplomska naloga
Nejc Razdrih (Author), Janez Kolar (Mentor)

Abstract

Kadar podjetje ponuja storitev prek spletne strani, se uporabniki hitro navadijo na njen izgled in uporabniško izkušnjo. Ključnega pomena je, da ob prehodu poslovanja na mobilno aplikacijo prenesemo vse tiste lastnosti, ki so jih uporabniki vzeli za svoje. Med njimi je treba izpostaviti celostno grafično podobo podjetja oz. izgled že obstoječe spletne strani in na drugi strani izgled mobilne aplikacije, ki je v nastajanju. Vidnost in prepoznavnost podjetja sta med bistvenimi lastnostmi. Zvesti uporabniki so navajeni na nek uporabniški vmesnik, ki se, če primerjamo spletno stran in mobilno aplikacijo, precej razlikuje. Uporabniški vmesnik mora biti uporabniku prijazen, s čimer je uporaba mobilne aplikacije enostavnejša, končni cilj uporabnika pa enostavno dosegljiv. V diplomski nalogi bomo teorijo celostne grafične podobe, uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje prenesli v prakso ter spoznanja s teh področij združili v končni izdelek – interaktivni prototip mobilne aplikacije.

Keywords

mobilna aplikacija;uporabniški vmesniki;uporabniška izkušnja;grafični uporabniški vmesniki;celostna grafična podoba;interaktivni prototip;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: FIŠ - Faculty of Information Studies
Publisher: [N. Razdrih]
UDC: 004.512:004.9:621.395.44
COBISS: 71283459 Link will open in a new window
Views: 6
Downloads: 1
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: When a company offers a service through a website, users quickly get used to its look and user experience. In transitioning a business to a mobile application, it is crucial to transfer all the features that users have got used to which includes the corporate visual identity or the layout of the existing website. When creating a mobile application, the corporate identity and visibility are essential features. Loyal users are accustomed to a certain user interface, which is quite different in mobile applications. The user interface must be user-friendly, which makes mobile applications more appropriate because they are simpler to use and the users’ end goal is more easily accessible. This diploma thesis first examines the theories of corporate visual identity, user interfaces and user experience. It then applies them to create a final product - an interactive prototype of a mobile application.
Secondary keywords: mobile application;user interface;user experience;graphical user interface;corporate visual identity;interactive prototype;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Source comment: Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Pages: XIII, 61 str.
ID: 14777062