diplomska naloga
Abstract
Kadar podjetje ponuja storitev prek spletne strani, se uporabniki hitro navadijo na njen izgled
in uporabniško izkušnjo. Ključnega pomena je, da ob prehodu poslovanja na mobilno aplikacijo
prenesemo vse tiste lastnosti, ki so jih uporabniki vzeli za svoje. Med njimi je treba izpostaviti
celostno grafično podobo podjetja oz. izgled že obstoječe spletne strani in na drugi strani izgled
mobilne aplikacije, ki je v nastajanju. Vidnost in prepoznavnost podjetja sta med bistvenimi
lastnostmi. Zvesti uporabniki so navajeni na nek uporabniški vmesnik, ki se, če primerjamo
spletno stran in mobilno aplikacijo, precej razlikuje. Uporabniški vmesnik mora biti uporabniku
prijazen, s čimer je uporaba mobilne aplikacije enostavnejša, končni cilj uporabnika pa
enostavno dosegljiv. V diplomski nalogi bomo teorijo celostne grafične podobe, uporabniških
vmesnikov in uporabniške izkušnje prenesli v prakso ter spoznanja s teh področij združili v
končni izdelek – interaktivni prototip mobilne aplikacije.
Keywords
mobilna aplikacija;uporabniški vmesniki;uporabniška izkušnja;grafični uporabniški vmesniki;celostna grafična podoba;interaktivni prototip;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
FIŠ - Faculty of Information Studies |
Publisher: |
[N. Razdrih] |
UDC: |
004.512:004.9:621.395.44 |
COBISS: |
71283459
|
Views: |
6 |
Downloads: |
1 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary abstract: |
When a company offers a service through a website, users quickly get used to its look and user
experience. In transitioning a business to a mobile application, it is crucial to transfer all the
features that users have got used to which includes the corporate visual identity or the layout of
the existing website. When creating a mobile application, the corporate identity and visibility
are essential features. Loyal users are accustomed to a certain user interface, which is quite
different in mobile applications. The user interface must be user-friendly, which makes mobile
applications more appropriate because they are simpler to use and the users’ end goal is more
easily accessible. This diploma thesis first examines the theories of corporate visual identity,
user interfaces and user experience. It then applies them to create a final product - an interactive
prototype of a mobile application. |
Secondary keywords: |
mobile application;user interface;user experience;graphical user interface;corporate visual identity;interactive prototype; |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Thesis comment: |
Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
Source comment: |
Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
|
Pages: |
XIII, 61 str. |
ID: |
14777062 |