Bojana Caf (Author),
Irena Brenčič (Author),
Irena Lesar (Author),
Jana Rapuš-Pavel (Author),
Kristina Pelc Zupančič (Author),
Mojca Peček (Author),
Uroš Metljak (Author),
Špela Potočnik (Author),
Tatjana Verbnik Dobnikar (Author),
Zdenka Cimermančič (Author),
Alenka Kobolt (Author),
Alenka Kobolt (Editor),
Bojan Dekleva (Reviewer),
Cveta Razdevšek-Pučko (Reviewer)
Abstract
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".
Keywords
vedenjske motnje;čustvene motnje;odklonsko vedenje;otroci s posebnimi potrebami;inkluzija;pedagoška psihologija;elektronske knjige;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2013 |
Source: |
Ljubljana |
Typology: |
0 - Not set |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Pedagoška fakulteta |
UDC: |
37.015.3(082)(0.034.2) |
COBISS: |
268012800
|
ISBN: |
978-961-253-136-2 |
Views: |
4038 |
Downloads: |
438 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
Učenci;Zborniki;Vedenje;Duševna higiena;Vzgoja; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Type (COBISS): |
Proceedings |
ID: |
1486652 |