Alenka Kobolt (Author),
Bojana Caf (Author),
Irena Brenčič (Author),
Irena Lesar (Author),
Jana Rapuš-Pavel (Author),
Kristina Pelc Zupančič (Author),
Mojca Peček (Author),
Uroš Metljak (Author),
Špela Potočnik (Author),
Tatjana Verbnik Dobnikar (Author),
Zdenka Cimermančič (Author),
Alenka Kobolt (Editor),
Bojan Dekleva (Reviewer),
Cveta Razdevšek-Pučko (Reviewer)
Abstract
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".
Keywords
vedenjske motnje;čustvene motnje;odklonsko vedenje;otroci s posebnimi potrebami;inkluzija;pedagoška psihologija;elektronske knjige;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2013 |
Source: |
Ljubljana |
Typology: |
0 - Not set |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Pedagoška fakulteta |
UDC: |
37.015.3(082)(0.034.2) |
COBISS: |
268012800
|
ISBN: |
978-961-253-136-2 |
Views: |
4038 |
Downloads: |
438 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
Učenci;Zborniki;Vedenje;Duševna higiena;Vzgoja; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Type (COBISS): |
Proceedings |
ID: |
1486652 |