Alenka Kobolt (Author), Bojana Caf (Author), Irena Brenčič (Author), Irena Lesar (Author), Jana Rapuš-Pavel (Author), Kristina Pelc Zupančič (Author), Mojca Peček (Author), Uroš Metljak (Author), Špela Potočnik (Author), Tatjana Verbnik Dobnikar (Author), Zdenka Cimermančič (Author), Alenka Kobolt (Editor), Bojan Dekleva (Reviewer), Cveta Razdevšek-Pučko (Reviewer)

Abstract

Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".

Keywords

vedenjske motnje;čustvene motnje;odklonsko vedenje;otroci s posebnimi potrebami;inkluzija;pedagoška psihologija;elektronske knjige;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 0 - Not set
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.015.3(082)(0.034.2)
COBISS: 268012800 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-136-2
Views: 4038
Downloads: 438
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Učenci;Zborniki;Vedenje;Duševna higiena;Vzgoja;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Proceedings
ID: 1486652