Bojana Caf (Author), Irena Brenčič (Author), Irena Lesar (Author), Jana Rapuš-Pavel (Author), Kristina Pelc Zupančič (Author), Mojca Peček (Author), Uroš Metljak (Author), Špela Potočnik (Author), Tatjana Verbnik Dobnikar (Author), Zdenka Cimermančič (Author), Alenka Kobolt (Author), Alenka Kobolt (Editor), Bojan Dekleva (Reviewer), Cveta Razdevšek-Pučko (Reviewer)

Abstract

Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".

Keywords

vedenjske motnje;čustvene motnje;odklonsko vedenje;otroci s posebnimi potrebami;inkluzija;pedagoška psihologija;elektronske knjige;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 0 - Not set
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.015.3(082)(0.034.2)
COBISS: 268012800 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-136-2
Views: 4038
Downloads: 438
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Učenci;Zborniki;Vedenje;Duševna higiena;Vzgoja;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Proceedings
ID: 1486652