pomen, zaznavanje in vloga v managementu
Marija Paladin (Author)

Abstract

Laž in laganje sta tako del vsakdanjega življenja kot tudi del managementa. Najbolj strnjeno bi lahko rekli, da je namen laži z namernim zavajanjem škodovati nekomu. Kanalov za zaznavanje laži in laganja je veliko: višina, glasnost, hitrost, jasnost in vsebina govora, očesni gibi, geste z rokami ter telesni in obrazni gibi. Sklepanje o neiskrenosti govorca na podlagi enega samega znaka je lahko zavajajoče. Nujno je upoštevati več znakov hkrati ter iskati nekonsistentnost med njimi. Pogledi na vlogo laži in laganja v managementu so različni. Medtem ko sta za nekatere laž in laganje del igre, sta za druge nedopustna in nezaželena.

Keywords

laž;laganje;neverbalna komunikacija;management;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
Publisher: Fakulteta za management
UDC: 316.77:159.9:005
COBISS: 3133399 Link will open in a new window
ISSN: 1854-4223
Parent publication: Management
Views: 2995
Downloads: 114
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: pomen, zaznavanje in vloga v managementu
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 71-83
Volume: ǂLet. ǂ4
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: pomlad 2009
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;
ID: 1491767
Recommended works:
, pomen, zaznavanje in vloga v managementu
, primer Francije, Nemčije in Japonske
, zaključna projektna naloga
, študija primera interkulturne kompetence treh podjetij