Melita Moretti (Author), Adi Moretti (Author), Natalija Postružnik (Author), Primož Škofic (Author)

Abstract

S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij.

Keywords

šole;vodenje;inovacije;učitelji;ravnatelji;splošne gimnazije;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
UDC: 378.6:005.9
COBISS: 4637655 Link will open in a new window
ISSN: 1854-4231
Parent publication: Management
Views: 3918
Downloads: 86
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 331-349, 368
Volume: ǂLeto ǂ 7
Issue: ǂšt. ǂ4
Chronology: zima 2012
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;fields of management;področja menedžmenta;
ID: 1492439
Recommended works:
, pomen globalizacije za visokošolsko izobraževanje
, no subtitle data available