diplomsko delo
Katarina Trnovec (Author), Božidar Opara (Mentor)

Abstract

Ali v osnovnih šolah ni otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami?

Keywords

otroci s posebnimi potrebami;čustvene in vedenjske motnje;osnovna šola;inkluzija;integracija;usmerjanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Koper
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP PEF - Faculty of Education Koper
Publisher: [K. Trnovec]
UDC: 373.2:376(043.2)
COBISS: 4750551 Link will open in a new window
Views: 3768
Downloads: 188
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Pages: [10], 63 str.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;education;teaching;training of special groups of persons;special schools;vzgoja;izobraževanje in pouk posebnih družbenih skupin in oseb s posebnimi potrebami;šole s prilagojenim programom;
ID: 1492566