diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija dela
Helena Skočir (Author), Goran Vukovič (Mentor)

Abstract

Klinično usposabljanje je del študija Zdravstvena nege, obsega 2300 ur in se odvija v kliničnem okolju. Usposabljanje vodijo visokošolski učitelji in klinični mentorji, ki so v osnovi diplomirane medicinske sestre, strokovnjaki na področju zdravstvene nege. Na Visoki šoli za zdravstvo Izola, sedaj preimenovani v Fakulteto za vede o zdravju, je študent v okviru kliničnega usposabljanja ocenjen z dvostopenjsko oceno opravil/ni opravil, te ocene niso podprte z elementi in merili ocenjevanja. Šolski koordinatorji ugotavljamo, da je potrebno postaviti ustreznejši način ocenjevanja, ki bo opisno podprt, s tem bo ocena pridobila na informativni vrednosti, zmanjšala pa se bo subjektivnost ocenjevanja. V teoretičnem delu naloge smo opredelili ocenjevanje kot del izobraževalnega procesa. Poseben poudarek smo dali ocenjevanju praktičnega usposabljanja študentov zdravstvene nege ter poiskali rezultate raziskav o ocenjevanju praktičnega usposabljanja v tujini. Med študenti Fakultete za vede o zdravju in kliničnimi mentorji pripadajočih kliničnih okolij smo s pomočjo anketnih vprašalnikov opravili raziskavo, s katero smo pridobili mnenja o sedanjem načinu ocenjevanja in ugotavljali pripravljenost na spremembe v ocenjevanju praktičnega usposabljanja. Na podlagi študija literature in rezultatov opravljene raziskave smo pripravili nov sistem ocenjevanja s poudarkom na formativnem ocenjevanju, ki vključuje tudi aktivno vlogo študenta.

Keywords

zdravstvena nega;klinično usposabljanje;ocenjevanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Kranj
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [H. Skočir]
UDC: 378
COBISS: 7086611 Link will open in a new window
Views: 1931
Downloads: 369
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ASSESSMENT IN CLINICAL PRACTICE OF STUDENTS IN COLLEGE OF HEALTH CARE IZOLA
Secondary abstract: Clinical trainingis part of astudy ofhealthcare, volume2300 hoursandtakes placein a clinical setting. Trainingleadteachersandclinicalsupervisorswhoare primarilynurses, expertsin the field ofnursing. The students of the College of Health Care Izola, now Faculty of Health Sciences are assessed by a two-stage evaluation of pass/fail in the clinical training, these estimates are not supported by elements and assessment criteria. School coordinators find out that is necessary to set appropriate, descriptive supported assessment method. This will blow up the information value and decreased the subjectivity of the evaluation. In the theoretical part we defined evaluation as a part of educational process. We emphasised the nursing students assessment of clinical practice and collected foreign researches about evaluation of health care. Two questionnaires were used to research among students and special field clinical mentors. We collected their opinions about the current mode of evaluation of clinical practice and got their willingness to change it. Based on thestudy ofliteratureandconductedresearchamong studentsand clinicalmentors, we prepareda new system ofevaluation byan emphasis onformativeassessment, whichincludes activestudentrole.
Secondary keywords: Nursing care;clinical practice;assessment;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Pages: 47 f., pril.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;
ID: 16590
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija dela
, no subtitle data available
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, akreditacija, izvedba, spremljanje izvedbe
, delavnica