Language: | English |
---|---|
Year of publishing: | 2012 |
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
Organization: | UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: | Pedagoška fakulteta Univerze |
UDC: | 37.091:81 |
COBISS: |
9475913
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Parent publication: | CEPS journal |
Views: | 2338 |
Downloads: | 253 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary title: | Izobraževanje učiteljev za poučevanje tujih jezikov v osnovni šoli v Sloveniji |
Secondary abstract: | Pri vpeljavi učenja tujih jezikov v prvo triletje osnovnošolskega izobraževanja se je pokazala potreba po usposobljenih učiteljih za to poučevanje, hkrati pa je to postala ena izmed osrednjih diskusij med strokovnjaki na področju poučevanja tujih jezikov. Večina trenutnih raziskav kaže, da je velika diskrepanca med ponudbo usposobljenih učiteljev za poučevanje tujih jezikov mlajših učencev in potrebami, ki se ob širitvi programov še povečujejo. V raziskavah je poudarjeno, kako pomembno je zagotoviti kakovost pri zgodnjem poučevanju tujih jezikov. V prispevku so najprej predstavljeni nekateri tuji modeli začetnega in nadaljnjega izobraževanja učiteljev za poučevanje tujih jezikov mlajših učencev. Nato je podrobneje predstavljen in analiziran sistem izobraževanja učiteljev za poučevanje tujih jezikov na razredni stopnji (prvi dve triletji osnovne šole) v Sloveniji. Primerjani in analizirani so vsi obstoječi programi za izobraževanje in usposabljanje učiteljev. Na koncu je predstavljenih nekaj smernic in predlogov za izobraževanje učiteljev za poučevanje tujih jezikov mlajših učencev. |
Secondary keywords: | language teaching;foreign languages;teacher education;Slovenia;jezikovni pouk;tuji jeziki;izobraževanje učiteljev;Slovenija; |
URN: | URN:NBN:SI |
Type (COBISS): | Article |
Pages: | str. 27-53 |
Volume: | ǂVol. ǂ2 |
Issue: | ǂno. ǂ3 |
Chronology: | 2012 |
DOI: | 10.26529/cepsj.346 |
ID: | 1727645 |