Iztok Prezelj (Author)

Abstract

Avtor predstavlja komuniciranje med oboroženimi silami in javnostmi kot proces oblikovanja skupnega izkustvenega polja in kot proces vplivanja sporočevalca na prejemnika. Na tej podlagi zagovarja tezo, da se oborožene sile in obrambni sistemi morajo prilagajati zahtevam javnosti, vendar pa te zahteve predhodno sooblikujejo s poseganjem v proces oblikovanja javnega mnenja. Avtor oblikuje model komuniciranja med oboroženimi silami in javnostmi na podlagi analize delovanja služb za odnose z javnostmi, institucij psihološkega vojskovanja in obveščevalno-varnostnih služb. Model opredeljuje glavne komunikacijske kanale (medije) in akterje (institucije), primeren pa je za analizo omenjenega procesa komuniciranja v posameznih državah.

Keywords

oborožene sile;javnost;civilna družba;komuniciranje;odnosi z javnostjo;psihološka vojna;obveščevalna dejavnost;množični mediji;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDC: 355.3
COBISS: 18145885 Link will open in a new window
ISSN: 0040-3598
Parent publication: Teorija in praksa
Views: 678
Downloads: 177
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 1020-1034
Volume: ǂLet. ǂ34
Issue: ǂšt. ǂ6
Chronology: nov./dec. 1997
ID: 1752132