diplomsko delo
Aleksandra Damjanić (Author), Aleš Lisac (Mentor)

Abstract

Temeljni cilj diplomskega dela je podati informacije o vplivu družbenih omrežij na nakupne odločitve, posebej pri mlajših generacijah, ki odraščajo z njimi. Življenja si namreč ni mogoče predstavljati brez tehnologije in pametnih naprav ter njihove vsebine – posebej omrežij, ki nam nudijo neomejeno število informacij in številne interaktivne možnosti. Kakšen je torej pravzaprav vpliv družbenih omrežij na nas in kakšne posledice ima na naša življenja? Trenutno je na družbenih omrežjih več bilijonov uporabnikov. Omrežja ne ponujajo samo sledenja drugim uporabnikom in komunikacijskih storitev, ampak tudi video klice, iskanje poslov, nakupovanje itd.

Keywords

družbena omrežja;nakupovanje;potrošniško vedenje;nakupne odločitve;komunikacijske storitve;tehnologija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [A. Damjanić]
UDC: 339.138(043.3)
COBISS: 145497859 Link will open in a new window
Views: 214
Downloads: 29
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Study programme: 0021604
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 49 str.
ID: 18285972