diplomsko delo
Abstract
V diplomskem delu so predstavljena različna sodobna teoretična izhodišča, ki opredeljujejo medije kot sredstvo in pripomoček za informiranje ljudi. Prikazala sem uporabo medijev pri pouku tujega jezika. Vključila sem prednosti in slabosti uporabe medijev pri pouku, zlasti pri pouku tujega jezika na razredni stopnji OŠ. V nadaljevanju so predstavljene številne dodatne dejavnosti, ki vključujejo medije v pouk in bi jih učitelji lahko uporabljali pri pouku tujega jezika in ga tako še bolj popestrili in morda tudi dodatno motivirali otroke za učenje angleškega jezika na razredni stopnji osnovne šole. V empiričnem delu diplomskega dela sem prikazala stališča učencev drugega triletja osnovne šole glede vključevanja medijev pri pouku angleškega jezika in kakšen je vpliv medijev na znanje angleškega jezika pri učencih na razredni stopnji OŠ. Rezultati kažejo, da so mnenja učencev o uporabi medijev pozitivna in da si želijo v pouk angleškega jezika vključiti še več medijev, predvsem elektronskih. Raziskava je pokazala, da mediji močno vplivajo na znanje tujega jezika pri učencih, saj večina učencev pogosto spremlja oddaje v angleškem jeziku. Prav tako jih veliko brska po spletnih straneh, ki so v angleščini, in ne nazadnje večina učencev raje posluša skladbe v angleškem jeziku, nekateri učenci posežejo tudi po angleški literaturi.
Keywords
Ključne besede: mediji;pouk tujega jezika;stališča učencev glede vključevanja medijev;vpliv medijev na znanje angleškega jezika;
Data
Language: |
English |
Year of publishing: |
2010 |
Source: |
Selnica ob Dravi |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
[M. Cafuta] |
UDC: |
373.3:811.111(043.2) |
COBISS: |
17791240
|
Views: |
3302 |
Downloads: |
277 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Slovenian |
Secondary title: |
MEDIA AND ENGLISH TEACHING IN THE SECOND CYCLE OF PRIMARY SCHOOL |
Secondary abstract: |
In the diploma thesis different contemporary theoretical starting points, defining media as a mean and instrument for informing people have been presented. The use of media at English classes, and at the same time the advantages and disadvantages of their use at classes, especially in foreign language classes at the lower level of primary school, is included. Further on several additional activities involving media in classes that could be used by teachers in foreign language classes to extra diversify lessons and even more motivate pupils for learning English at the lower level of a primary school are introduced. In the empirical part of the thesis I presented standpoints of the pupils attending the second cycle of a primary school about the integration of media into English classes, and about the impact of media upon the knowledge of English in pupils at the lower level of primary school. The results show that the pupils' opinions about using media are positive and they wish to include even more of them into English classes, especially the electronic ones. The research also revealed a strong impact of media upon pupils' knowledge of a foreign language as they have been often following programmes in English. A lot of them have been browsing English Internet pages, and all in all the majority of pupils prefer listening to English music, some pupils even read English literature. |
Secondary keywords: |
angleščina;jezikovni pouk;tuji jeziki;mediji;osnovna šola;razredni pouk;diplomska dela; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Pages: |
107 f. |
Keywords (UDC): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki;languages;jeziki;germanic languages;germanski jeziki;english language;angleščina; |
ID: |
18696 |