diplomsko delo
Žiga Zaletelj (Author), Mitja Jeraj (Mentor)

Abstract

Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi.

Keywords

digitalni marketing;stanovanjske nepremičnine;digitalna družba;tradicionalne metode;slovenski nepremičninski trg;spremembe;marketinški trendi;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [Ž. Zaletelj]
UDC: 005(043.3)
COBISS: 166844419 Link will open in a new window
Views: 121
Downloads: 12
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Study programme: 0021604
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 59 str.
ID: 19814338