diplomsko delo
Ema Bon (Author), Andrej Pompe (Mentor)

Abstract

V diplomskem delu je predstavljena analiza različnih barv, ki vplivajo na našo percepcijo dojemanja kakovosti izdelkov. Njihova posebnost je vpliv na našo zavest in podzavest, zato lahko njihove prednosti in slabosti obrnemo sebi v prid. Specifično se osredotočimo na kozmetično industrijo in njihovo uporabo barv, ki so bistvene tako za povečanje prodaje kot tudi za hitro prepoznavo blagovne znamke. S pomočjo raziskave, ki vključuje podjetja in potrošnike, bomo lahko natančneje izvedeli, kako izbira barv na izdelkih izgleda tudi v praksi.

Keywords

kozmetična industrija;izbira barv;učinki barv;marketinški trendi;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [E. Bon]
UDC: 005(043.3)
COBISS: 166846979 Link will open in a new window
Views: 43
Downloads: 2
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Study programme: 0000801
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 45 str.
ID: 19999832