diplomsko delo
Abstract
Sodobno poslovno okolje, v katerem je tudi trgovina z motornimi vozili, že samo po sebi zahteva sprotno prilagajanje, da bi ostalo konkurenčno. V zadnjem času je bilo poleg hitrega tehnološkega razvoja izpostavljeno tudi posledicam epidemije covida-19, zaostrenim mednarodnim odnosom in posledično motnjam v proizvodnji in logistiki.
Vse to vpliva na uspešnost poslovanja. V takem okolju so zelo pomembni zaposleni, v našem primeru prodajalci motornih vozil, ki na tem zahtevnem trgu s svojim znanjem in kompetencami lahko zagotovijo konkurenčnost.
Poleg osnovne izobrazbe, ki nudi temeljna znanja, je v panogi prodaje motornih vozil temeljnega pomena dodatno usposabljanje, ki zaposlenim omogoča poznavanje blaga in s tem tudi možnosti za njegovo uspešno prodajo.
Samo znanje ne zadostuje, tu so predvsem kompetence kot skupek znanj, prepričanj, lastnosti, stališč, vrednot, ki zagotavljajo potrebne pogoje za uspešno opravljanje poklica prodajalec motornih vozil.
Z metodami deskripcije, kompilacije in komparacije javno dostopnih virov ter z izvedbo intervjujev smo opredelili pomen kompetenc prodajalca motornih vozil in oblikovali nabor kompetenc, ki so pri izvajanju te dejavnosti pomembne za uspešno doseganje zastavljenih ciljev.
Kombinacija znanj, dodatnih usposabljanj in kompetenc pomeni okvir uspešnega prodajalca. Pri tem ima odločilno vlogo kadrovski menedžment v podjetju.
Keywords
prodajalci;motorna vozila;kompetence;
Data
| Language: |
Slovenian |
| Year of publishing: |
2023 |
| Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
| Publisher: |
[D. Beriša] |
| UDC: |
658.8 |
| COBISS: |
184829443
|
| Views: |
168 |
| Downloads: |
4 |
| Average score: |
0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
Other data
| Secondary language: |
English |
| Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
| Thesis comment: |
IBS, Mednarodna poslovna šola Ljubljana |
| Pages: |
54 f. |
| ID: |
25507691 |