bachelor's thesis
Ivana Savić (Author), Marko Urh (Mentor)

Abstract

The motivation of adult learners in the workplace is an area of research that focuses on understanding the factors that influence adults' desire to engage in learning activities within an organizational context. We studied various internal and external factors that contribute to the motivation of adult employees to acquire new knowledge, skills, and competencies to accelerate their professional development and career advancement. Understanding the motivations of adult learners at work is crucial for organizations that want to design effective learning programs. With other factors, such as intrinsic and extrinsic motivation, perceived relevance, and goal orientation, organizations can develop strategies that promote and sustain employee motivation. This can ultimately lead to improved engagement, performance, and professional growth among employees.

Keywords

motivation;adult education;adult learning;motivational factors;lifelong learning;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [I. Savić]
UDC: 374
COBISS: 234240003 Link will open in a new window
Views: 0
Downloads: 1
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Motivacija za izobraževanje v podjetju Paul Hartmann Adriatic d. o. o.
Secondary abstract: Motivacija odraslih učencev na delovnem mestu je ključno področje raziskav, saj pomaga organizacijam razumeti dejavnike, ki ženejo zaposlene, da se vključijo v učne dejavnosti. Ta študija se osredotoča na analizo notranjih in zunanjih motivatorjev, ki spodbujajo zaposlene v Paul Hartmann Adriatic d.o.o. za sodelovanje v izobraževalnih programih. Ugotovitve prispevajo k širšemu razumevanju zavzetosti zaposlenih, strategij organizacijskega učenja ter usklajevanja osebnega in poklicnega razvoja. Izobraževanje odraslih igra pomembno vlogo pri krepitvi znanja, spretnosti in kompetenc zaposlenih, ki so bistvenega pomena za karierno napredovanje in poklicno rast. S preučevanjem ključnih motivacijskih dejavnikov ta raziskava osvetljuje pomen intrinzične in ekstrinzične motivacije, zaznane pomembnosti učenja in ciljne naravnanosti v izobraževanju na delovnem mestu. Notranja motivacija, ki izhaja iz osebnega zadovoljstva in veselja do učenja, pogosto vodi do večje angažiranosti in dolgoročnega uspeha v učnih programih. Nasprotno pa ima zunanja motivacija, ki jo poganjajo finančne spodbude, napredovanje v karieri in pričakovanja podjetja, ključno vlogo pri spodbujanju sodelovanja. Kritični vidik izobraževanja na delovnem mestu je prepoznavanje ovir, ki ovirajo sodelovanje zaposlenih. Ta študija raziskuje pogoste ovire, kot so pomanjkanje prostega časa, izzivi pri usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja, družinske obveznosti in IV nezadostna organizacijska podpora. Razumevanje teh izzivov omogoča organizacijam, da razvijejo ciljno usmerjene strategije za njihovo ublažitev in ustvarijo bolj ugodno učno okolje. Odpravljanje teh ovir s prilagodljivimi urniki usposabljanja, spodbudami in podpornim vodstvom lahko bistveno izboljša stopnjo udeležbe in zadovoljstvo zaposlenih. Poleg tega študija ocenjuje preference zaposlenih glede izobraževalnih formatov. Izsledki raziskave kažejo, da zaposleni v Paul Hartmann Adriatic d.o.o. dajte prednost praktičnim delavnicam, enodnevnim usposabljanjem in skupinskim učnim izkušnjam pred spletnimi tečaji in samostojnim učenjem. Te preference poudarjajo pomen interaktivnih, praktičnih učnih okolij, ki spodbujajo sodelovanje in uporabo veščin v resničnem svetu. Organizacije lahko to znanje izkoristijo za oblikovanje učinkovitejših programov usposabljanja, ki so v skladu z učnimi slogi in potrebami zaposlenih. Študija preučuje tudi vlogo organizacijske kulture pri ohranjanju motivacije za nenehno učenje. Pozitivna kultura na delovnem mestu, ki ceni strokovni razvoj, priznava dosežke zaposlenih in vključuje učenje v vsakodnevne delovne rutine, lahko poveča motivacijo in angažiranost. Raziskava poudarja pomen vodstvene podpore in učinkovite komunikacije pri spodbujanju vseživljenjskega učenja v organizacijah. Konec koncev ugotovitve te študije poudarjajo, da je motivacija za izobraževanje na delovnem mestu večplastna in zahteva celosten pristop, ki združuje želje posameznika z organizacijskimi cilji. Podjetja, ki dajejo prednost izobraževanju zaposlenih in prilagajajo programe usposabljanja za izpolnjevanje potreb svoje delovne sile, bodo bolj verjetno imela koristi od večje zavzetosti zaposlenih, izboljšane uspešnosti in splošnega organizacijskega uspeha. S spodbujanjem kulture nenehnega učenja lahko organizacije povečajo produktivnost, inovativnost in zadrževanje zaposlenih ter si tako zagotovijo konkurenčno prednost v današnjem dinamičnem poslovnem okolju.
Secondary keywords: Motivacija (psihologija);Usposabljanje zaposlenih;Univerzitetna in visokošolska dela;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Pages: VI, 46 f.
ID: 25879902
Recommended works:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov