diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Abstract
Zaključno delo se nanaša na prepoznavanje ključnih motivacijskih dejavnikov, ki vplivajo na zaposlene v turističnem sektorju, s posebnim poudarkom na zaposlene v butičnih hotelih. Sodobni turisti vse manj povprašujejo po verižnih hotelih in vedno bolj cenijo edinstvena doživetja, ki jih ponujajo butični hoteli. Ti svojim gostom nudijo bolj intimno in osebno izkušnjo. V prvi vrsti imajo butični hoteli prijazno osebje, ki se z gosti ukvarja na zelo topel in prijazen način. Zaposleni imajo bistveno vlogo pri izkušnji gostov, zato je pomembno razumeti, kateri dejavniki jih najbolj motivirajo k zavzetemu in kakovostnemu delu. Delo obravnava prepoznavanje ključnih motivacijskih dejavnikov, ki pozitivno vplivajo na motivacijo zaposlenih v sektorju, ki je znan po visoki fluktuaciji kadra, in raziskuje učinkovite pristope za ohranjanje zadovoljnega in zavzetega osebja v hotelski industriji. Za poglobljen vpogled v tematiko je bila izvedena študija primera v izbranem butičnem hotelu. Ugotovljeno je bilo, da zaposlene motivirajo najrazličnejši dejavniki, kot so pohvale, dobro delovno okolje in možnosti za strokovni razvoj. Na podlagi ugotovitev so podani predlogi za uvedbo bolj fleksibilnih sistemov nagrajevanja in dostopnejših možnosti usposabljanja, ki ne bi posegala v prosti čas zaposlenih, s čimer bi butični hoteli izboljšali zadovoljstvo in motivacijo kadra.
Keywords
Motivacija;hotel;zaposleni;butično;turist;
Data
| Language: |
Slovenian |
| Year of publishing: |
2025 |
| Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
| Organization: |
UM FT - Faculty of Tourism |
| Publisher: |
[K. Z. Umek] |
| UDC: |
338.482:331.101.3(043.2) |
| COBISS: |
238446851
|
| Views: |
0 |
| Downloads: |
18 |
| Average score: |
0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
Other data
| Secondary language: |
English |
| Secondary title: |
Employee motivation at boutique hotel X |
| Secondary abstract: |
This thesis explores the key motivational factors affecting employees in the tourism sector, specifically in boutique hotels. As modern tourists increasingly seek unique experiences, boutique hotels offer a more intimate and personalized stay compared to chain hotels. The staff in these hotels plays a crucial role in shaping the guest experience, making it essential to understand the factors that drive their motivation for quality work. The research aimed to identify the motivational elements that positively impact employee engagement in a sector characterized by high turnover rates and to explore effective approaches for maintaining a motivated and committed workforce. Through a case study in a selected boutique hotel, it was found that employees are driven by various factors, including praise, a supportive work environment, and opportunities for professional development. Based on these insights, the thesis recommends implementing more flexible reward systems and offering accessible training opportunities that do not infringe on employees’ free time. By adopting these strategies, boutique hotels can improve employee satisfaction and motivation. |
| Secondary keywords: |
Motivation;hotel;employees;boutique;tourist; |
| Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
| Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Fak. za turizem |
| Pages: |
51 str. |
| ID: |
26042165 |