med dediščino preteklosti in sodobnim utripom učenja in poučevanja, zbornik povzetkov
Marija Javornik (Editor), Milena Ivanuš-Grmek (Editor), Monika Stramec (Editor)

Abstract

Zbornik povzetkov konference prinaša raznolike in aktualne prispevke s področja vzgoje in izobraževanja. V osrednjem delu so predstavljene teme refleksije učiteljev, procesno usmerjenega študija ter sodobnih izzivov visokošolske didaktike. Razprave se dotikajo tudi stresa in izgorelosti učiteljev ter participacije študentov v akademskem odločanju. V sklopu specialnih didaktik avtorji obravnavajo pomen kulturne dediščine, matematične koncepte, zgodovinsko poučevanje in praktične vidike pouka biologije. Prispevki o jezikovnem pouku izpostavljajo pomen kritičnega branja, jezikovne politike in metodike. Sekcija o pouku izpostavlja sodobne didaktične pristope, pouk na prostem ter teoretske modele. Zadnji sklop vključuje prispevke o svetovalnem delu, umetnosti v izobraževanju ter izzivih pri izobraževanju odraslih. Skupno zbornik odraža preplet teoretskih uvidov in praktičnih rešitev za izboljšanje kakovosti izobraževalnega procesa.

Keywords

refleksija učiteljev;visokošolska didaktika;procesno usmerjen študij;participacija študentov;specialne didaktike;pouk;svetovalno delo;kulturna dediščina;poučevanje jezikov;didaktične metode;izobraževanje odraslih;kakovost izobraževanja;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.25 - Other Monographs and Other Completed Works
Organization: UM PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
UDC: 37.02(082)(0.034.2)
COBISS: 238973443 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-299-005-3
Views: 0
Downloads: 2
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Didactics
Secondary abstract: The conference book of abstracts presents a diverse and timely collection of contributions in the field of education and pedagogy. The central section features topics such as teacher reflection, process-oriented learning, and the contemporary challenges of higher education didactics. Discussions also address teacher stress and burnout, as well as student participation in academic decision-making. In the section on subject didactics, authors explore the significance of cultural heritage, mathematical concepts, history teaching, and practical aspects of biology instruction. Contributions on language teaching emphasize the importance of critical reading, language policy, and teaching methodology. The teaching section highlights modern didactic approaches, outdoor education, and theoretical models. The final section includes papers on counseling, the role of art in education, and the challenges of adult education. Overall, the book reflects a rich interplay between theoretical insights and practical solutions aimed at enhancing the quality of the educational process.
Secondary keywords: Didaktika;Zborniki (posvetovanja);
Type (COBISS): Proceedings
DOI: 10.18690/um.pef.5.2025
ID: 26628720
Recommended works:
, med dediščino preteklosti in sodobnim utripom učenja in poučevanja, zbornik povzetkov
, kaj nas povezuje in kaj ločuje
, no subtitle data available
, 1. izvedba v okviru projekta KAŠTellieri