primer avtomobilskih salonov v Sloveniji
Nada Mihelec (Author), Vesna Žabkar (Mentor)

Abstract

Vloga neposrednega trženja v trženjskem spletu

Keywords

trženje;direktno trženje;elektronsko trženje;Internet;case study;Slovenija;prodaja;avtomobili;varstvo podatkov;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [N. Mihelec]
UDC: 339.13
COBISS: 13934054 Link will open in a new window
Views: 964
Downloads: 250
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: marketing;direct selling;electronic marketing;Internet;case study;Slovenia;sales;cars;data protection;
Type (COBISS): Master's thesis
Thesis comment: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: 84 str., [13] str. pril.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34348
Recommended works:
, primer avtomobilskih salonov v Sloveniji
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija